Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 3 august 2016

~ Sunt doar a ta, cântă-mă ~

~ Înfășoară-mi sufletul
Și stinge-mi focul ce m-a epuizat de atâta dor,
Mângâie-mă așa cum numai tu o faci,
Și umple-mi mintea cu sirene,
Cu păduri și flori și lumi unde nu există decât iubire.
Spune-mi că mâine va deveni eternitate,
Că voi trăi ca o ploaie neîncetată de vise,
Că voi privi spre orizont
Și în fiecare zi mă voi naște pentru tine.
Să-mi vorbești încet, căci nu vreau să ne tulbure nimic
Și să mă săruți cu buze uscate de foame continuă,
Să mă duci până la punctul de fierbere,
Căci tu ai scuturat de praf dezamăgirile suferite,
Ai mângâiat tulburarea mentală,
Ai acoperit urmele vechi ale fantomei unei iubiri pierdute.
Te rog să nu mă oprești din iubit,
Să nu mor arsă de dorința ta,
Să mă păstrezi doar pentru tine și să mă găsesc mereu în tine,
Căci sunt doar a ta, un instrument de iubire, cântă-mă.
Dacă voi fi în mâinile tale și voi vibra,
Voi fi un violoncel,
Dacă gura ta va fi deasupra gurii mele
Voi fi un cuvânt de iubire,
Dacă vei fi un tremur pe care să-l gust,
Voi deveni un sărut,
Dacă voi fi un bilețel scris,
Voi fi unul de dragoste,
Dacă voi primi suflarea ta
Voi fi viață, cântec...
Voi putea fi val, nisip, mare,
Voi exista numai știind că te iubesc. ~
~ Odine ~

4 comentarii:

  1. E frumos să iubești. Dar și mai frumos este să fii iubit. De unde și raritatea fericirii.
    Îți mulțumesc pentru că poți cânta iubirea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E frumos să fii iubit, dar să și iubești :), altfel nu simți preaplinul ei. Doar atunci când ambele variante sunt trăite, poți cânta iubirea :).

      Ștergere