Odine With Love

Odine With Love

marți, 20 decembrie 2016

~ Dacă ar trebui să dau un ultim sărut în viața mea ~

~ Dacă ar trebui să dau un ultim sărut în viața mea
As vrea ca buzele mele să-și dea ultima suflare pe buzele tale,
Pentru că fără tine, la ce ar mai trebui să trăiesc??
În acel sărut voi pune toate sentimentele, visele, trăirile,
Acele sentimente care mă fac să vorbesc nopțile cu Luna despre iubire,
Emoții, dorințe și senzații care mă provoacă.
Cred că ar trebui să te sărut mereu
Și buzele noastre să se topească împreună,
Într-un singur sărut fără timp, în care aș putea pune tot din mine. 
Dacă mi-ai dărui o clipă, aș vrea să fie pentru totdeauna,
Să-ți dau toată pasiunea care îmi consumă corpul,
Să trăim în Paradis, într-o lume care existăm doar tu și eu,
Să ne iubim ca doi nebun, fără timp sau măsură.
Iubește-mă azi pentru că mâine nu știu dacă există,
Seara asta este tot ceea ce avem și nu vreau să pierdem nimic,
Iar te iubesc, nu va fi doar o declarație,
Ci un oftat suspendat în mijlocul eternității,
O tăcere a sufletului meu care e gol atunci când nu ești prezent,
Cu toată căldura ființei mele și brațele pline de dragoste,
Un te iubesc cu acea iubire care depășește timpul în uitare de sine,
Un te iubesc fără sfârșit, pentru că ceea ce sunt este ceea ce ești.
Și dacă ar trebui să dau un ultim sărut, ți-l voi da ție,
Iar apoi o să mă pot stinge pentru totdeauna. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu