Odine With Love

Odine With Love

vineri, 2 decembrie 2016

~ În ochii altora suntem doi ghețari, dar împreună ne topim ~

~ Dragostea noastră e ciudată, altfel decât o dragoste normală...
În ochii altora suntem reci ca doi ghețari,
Dar împreună, amândoi ne topim unul în brațele celuilalt.
Nu ne facem promisiuni pe viitor, dar în ochi ni se vede dorința,
Ne privim discret, dar ne vorbim din priviri.
Dragostea noastră este vie în fiecare moment
Și-mi place povestea asta ascunsă, departe de ochii lumii.
Nu cer nici o dovadă, chiar dacă știu că trebuie să pleci,
Îmi ajunge cum mă răsfeți în toiul nopții, cu căldura ta,
Pentru că mă face să merg împotriva vântului, să fiu puternică,
Dar să mă prăbușesc în brațele tale.
Privește-mă în ochi și vezi acolo în adâncul sufletului
O iubire care mă inundă și nu se duce niciodată,
Căci nu știu să iubesc pe jumătate, nu sunt pentru toată lumea,
Iubirea mea e unică, plină de surprize și culori amestecate,
Uneori un cer senin și albastru, alteori furtună.
În interiorul meu trăiesc vise de toate dimensiunile,
Pentru că știu ce înseamnă dragostea și nu cer nimic în schimb,
Dragostea rămâne cu mine, mai puternică și mai profundă
Pentru că știu ce înseamnă să iubești.
Tu, să nu negi apa din mine care îți potolește setea,
Așa cum și eu vreau focul din tine, să-mi ardă sufletul,
Căci atunci când mă iubești, corpul meu nu-mi mai aparține,
Îl transformi într-o pană care se ridică, se transformă într-un Phoenix
Și se înalță mai sus și mai sus, deasupra lumii.
Iubirea mea e o poezie deasupra simțurilor,
O plăcere care te face să păcătuiești,
O nebunie care nu îți interzice nimic, dar te face să te bucuri de tot,
Fără condiții, timp, sau lanțuri care să te lege. ~
~ Odine ~

4 comentarii: