Odine With Love

Odine With Love

marți, 6 decembrie 2016

~ Ești un viciu depravat care dăunezi grav sănătății inimii ~

~ Ești un drum lateral pe care ți-e teamă să o iei,
Acea cale îngustă pe care orice călător o evită,
Ești un viciu depravat care dăunezi grav sănătății inimii și totuși....
Ispita pe care e imposibil să nu vrei să o cunoști.
Te-aș fuma, dar deja îmi fumezi tu creierii,
Apeși cu putere pe inimă solicitând control fără permisiune,
Ești stăpân pe haos și mă faci un ucenic doritor de haos,
Mă faci să joc la jocul de noroc, în care miza e sufletul meu.
Sunt la dietă, dietă cu tine, dietă în care mă roade o foame interioară,
O foame de tine în care mă faci să mușc din dorință,
Te-ai prins de o parte din mine și nu mai am libertate,
Trezești în mine nebunie și fiecare celulă mi se infectează cu tine,
Monopolizezi tot cu tine, ca un virus și-mi invadezi mințile,
Mă faci să tremur la un simplu salut, iar nevoia de tine nu mai are acoperiș.
Cu fiecare zi care trece, devii iubirea unei femei care visează
Al cărei puls depinde de tine,
Sunt recidivistă de capcane, de dependența de tine,
Chiar dacă știu că nu voi câștiga și voi pierde tot ce ofer.
Închid ochii și te las să mă invadezi încet până la adorm
Și mă conduci prin nevoia de tine, de nesomn,
Mă storci de tine, mă anulezi și creezi dependență,
Încât simt că sunt pe o stradă fără sfârșit, cu un dor imens de tine!! ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu