Odine With Love

Odine With Love

vineri, 30 decembrie 2016

~ Fă-mă o formă, satisfăcătoare ție ~

~ Rupe-mi pielea, așa cum rupi o coală de hârtie,
Oricum îți scrii povestea pe ea cu fiecare atingere,
Decupeaz-o și fă-mă origami, copia ta,
După forma corpului tău și a mâinilor tale.
Împățurește-mă, divizează-mă, anulează-mi faldurile,
Marchează-mi pielea, în centru, la capete,
Pune-ți amprenta pe tot ceea ce atingi
Și fă-mă o formă, satisfăcătoare ție.
Fă-mă o pasăre să zbor, apretează-mă,
Dar înmoaie-mi părțile dureroase,
Reinventează-mă într-o floare de lotus, sau fluture,
Sau fă-mă o barcă de hârtie și dă-mi drumul în marea sălbatică de oameni.
În mâinile tale, pielea mea este ca turnată și se mulează,
Iar cu ea poți forma o mie și una de modele, de forme,
Răsucește-mă înainte și înapoi, în așa fel încât să mă mulez pe sufletul tău,
Chiar dacă pe al meu o să îl rupi într-o mie de bucățele.
Nu contează.....
Căci palmele tale mă vor recompune și mă  vor face mult mai frumoasă.
Apoi cu atenție, dezbracă-mă și admiră-ți capodopera,
În garderoba nopților mele și privește-mă cum zâmbesc,
O femeie aproape total nouă, căci sunt proiectul tău
Neterminat, dar care nu are sfârșit. ~
~ Odine ~

4 comentarii: