Odine With Love

Odine With Love

duminică, 5 februarie 2017

~ Suntem un cuplu de nebuni care au totul ~

~ Corpul meu este ca o carte deschisă pentru tine
Și căreia numai tu îi poți descoperi secretele,
O carte pe care o citești asă cum vrei tu, în șoaptă, sau cu voce tare
Și-i treci degetele peste fiecare cuvânt ascuns,
Dezvăluindu-i noi înțelesuri, care îți tulbură visele.
O carte care îți pune toate simțurile în alertă,
Inclusiv imaginația,și asta te aduce înapoi de fiecare dată,
Pentru a afla secretele ascunse în fiecare pagină, din propria ta ființă.
O singură privire, o gură de aer pentru a respira ne este suficientă,
Să intrăm într-un nou capitol care încă nu a fost scris,
Interzis ochilor profani care nu ne înțeleg păcatele,
Sau limbajul trupului, care a fost inventat doar pentru noi
Și un alt capitol, al cărui cuvânt este ”iubirea interzisă”
Cel  care începe și se termină cu numele tău.
Sunt ca o cetate cucerită în totalitate,
Gura mea e una cu gura ta,
Inima mea aproape explodează lângă inima ta,
Picioarele mele merg alături de picioarele tale,
Mâinile mele sunt prelungirea mâinilor tale,
Sângele meu e unul cu sângele tău.
Suntem deja tot ceea ce putem fi.
Viitorul are brațe și nu o să ne înecăm,
Ce va fi, va fi și vom fi o surpriză pentru toată lumea,
Ei sunt și vor fi cu ochii larg deschiși pe noi
Pentru că suntem un cuplu de nebuni care au totul. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu