Odine With Love

Odine With Love

duminică, 19 februarie 2017

~ Focul care ne face să ardem e același care ne și luminează ~

~ Dragul meu...
Tu ești cel care atunci când mă privești, în mine răsar flori,
Tu ești cel care se scufundă în sufletul meu
Cu vocea moale care intră în fiecare celulă din corpul meu
Și activează toate bătăile inimii.
Parfumul tău, acel miros perfect îmi intră nestingherit prin nări
Și trimite impulsuri de căldură creierului meu,
Aroma care mă îmbată și-mi denaturează simțurile,
Îmi pătrunzi până în vene, în meu-l meu cel mai profund
Pentru că m-ai ridicat din abis și m-ai cusut de viață, cu vise.
Buzele tale devin două stilouri cu care lași amprente,
Care trec prin mine ca un diamant roșu fierbinte,
Mă intoxică exact ca fumul de țigară când îl inhalezi pentru prima oară
Și mă îmbată ca un pahar de alcool.
Îmi place să vorbesc despre tine, despre sărutările tale,
Cele care au făcut suturi în părțile lovite ale sufletului meu,
Mă faci să mă simt și bine și rău,
Dincolo de limitele pe care orice minte umană le poate visa.
Simt cum mă înalț cu puterea unui titan atunci când mă săruți,
 Că în clipa aia formăm un singur corp plin de emoții,
Dispus să dea totul și să se îndestuleze pe sine însuși,
Două jumătăți ce formează una perfectă
În fuziunea asta intangibilă a țesuturilor.
Corpul tău și corpul meu, sufletele noastre
Devin stele mai mici pe cer, 
Tu ești focul meu, iar eu combustibilul,
Amândoi periculoși, inflamabili.
Dragul meu...
Focul care ne face să ardem e același care ne și luminează...
Adevărul este că nu există iubire fără nebunie
Și numai cei care iubesc nebunește pot ști ce înseamnă asta,
Pentru femeia care a traversat marea pentru a își trăi iubirea,
Pentru bărbatul care a traversat oceanele, 
Ca amândoi, să se odihnească... împreună. ~
~ Odine ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu