Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 27 aprilie 2011

~ Daca viata mea ar fi o scrisoare ~

Daca viata mea ar fi o scrisoare
Toate cuvintele din jurul nostru ar aparea atat de mici
Ca si cum nu ar conta deloc.
Pana la urma, toti stiu cat te iubesc
Si chiar te-as iubi si mai mult
Mult mai mult decat te-am iubit inainte.

Uneori ne ranim unul pe altul,
Uneori trebuie sa ne parasim,
Uneori ne intalnim cu altii,
Pentru a realiza cat ne iubim.

Stiu ca poate in felul tau ma iubesti
Si ai putea sa ma iubesti si mai mult
Mult mai mult decat inainte.
Daca viata ta ar fi un copac, ar fi fructele
Ale caror seminte le tot sadesti,
Pentru a crea ceva nou.

De cate ori nu am putut dormi
Pentru ca te-am vazut murind in visul meu,
De cate ori m-ai mintit
Mi-ai dat sperante si eu am crezut in ele.
De cate ori mi-ai intors spatele.
Desi ai promis ca vei fi mereu alaturi de mine.
De atatea ori ai spus va fi bine,
Dar pana acum nimic nu s-a schimbat.

Iar acum stiu ca e prea tarziu,
Ti-ai pierdut sufletul si nu te vei schimba niciodata,
Puterea din mine, nu mai e asa de tare cum era,
Tu ti-ai ales calea, in locul dragostei.
Ai ales viata ta, in locul nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu