Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 27 aprilie 2011

~ Asta e adevarul, dragostea mea ~

Asta e adevarul dragostea mea
Ca fulgerul ai stralucit cu lumina ochilor tăi,
Facand norii din inima mea sa explodeze
Si sa se inflacareze.

Asta e adevarul dragostea mea
Buzele tale atat de dulci si rosii ca ale unei mirese imbujorate.

Asta e adevarul dragostea mea
Ca si copacul din Rai infloresc,
Ca urmele picioarelor tale bate inima mea.
Noaptea picaturi de roua va varsa pe suspinele tale
Iar dimineata te va inconjura cu lumina din placere
Acea atingere a respiratiei tale fierbinte ce intoxica sufletul meu.

Asta e adevarul dragostea mea
Ca lumina a zilei ce se ascunde in intunecimea parului tau,
Ca vocea ta ce face lumea sa taca pentru a asculta cantecul tau,
Si acel univers e nimic, pe langa ce face dragotea ta.

Asta e adevarul dragostea mea

3 comentarii:

  1. super poezia,,,,,,,
    o traduci si pe asta pls?
    I am leaving this harbour
    Giving urban a farewell
    Its habitants seem to keen on God
    I cannot stomach their rights and wrongs

    I have lost my origin
    And I don’t want to find it again
    Whether sailing into nature’s laws
    And be held by ocean’s paws

    Wanderlust! relentlessly craving
    Wanderlust! peel off the layers
    Until we get to the core

    Did I imagine it would be like this?
    Was it something like this I wished for?
    Or will I want more?

    Lust for comfort
    Suffocates the soul
    Relentless restlessness
    Liberates me (sets me free)

    I feel at home
    Whenever the unknown surrounds me
    I receive its embrace
    Aboard my floating house

    Wanderlust! relentlessly craving
    Wanderlust! peel off the layers
    Until we get to the core

    Did I imagine it would be like this?
    Was it something like this I wished for?
    Or will I want more?

    Wanderlust! from island to island
    Wanderlust! united in movement
    Wonderful! I’m joined with you

    RăspundețiȘtergere
  2. Parasesc acest port
    Acord orasului un ramas bun
    Unde locuitorii sunt pasionati de Dumnezeu
    Nu pot da stomacului lor cele bune si cele relele.
    I
    Mi-am pierdut originea
    Si nu vreau sa o gasesc din nou
    Care navigheaza dupa legile naturii
    Si e retinuta de catre ghearele oceanului.

    Dor de duca! Necrutatoare pofta
    Dor de duca! Imi cojeste pielea
    Pana ajunge in interior.

    Iti imaginezi cum ar fi asta?
    A fost ceva asemanator care mi-am dorit ?
    Sau voi dori mai mult?

    Dorinta pentru confort
    Sufoca sufletul
    Neobosita neliniste
    Elibereaza-ma (fa-ma liber).

    Ma simt acasa
    De cate ori ma inconjoara necunoscutul
    Primesc imbratisarea
    La bordul casei mele plutitoare.

    Dor de duca! Necrutatoare pofta
    Dor de duca! Imi cojeste pielea
    Pana ajunge in interior.

    Iti imaginezi cum ar fi asta?
    A fost ceva asemanator care mi-am dorit ?
    Sau voi dori mai mult?

    Dor de duca ! Din insula in insula
    Dor de duca! Uniti in miscare
    Minunat! Sunt alaturi de tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. vezi ce a iesit,thx...
    http://eravietii.blogspot.com/2011/04/wanderlust-dor-de-duca.html

    RăspundețiȘtergere