Odine With Love

Odine With Love

vineri, 29 aprilie 2011

~ Ma iubesti? ~

Ma iubesti tu mai mult decat ceilalti?
Ma iubesti tu ca un  frate ceresc?
Ma iubesti tu ca un  rob din iubire?
Eu asa te iubesc.

Ma iubesti tu cand sunt langa tine,
dar si-n ceasul amar si umbrit?
Ma iubesti tu cand ceru-i departe?
Eu asa te-am iubit.

Ma iubesti tu mai mult decat ceilalti?
Mai presus de-orice gand pamantesc?
Mai presus de-orice dragoste-a firii?
Eu asa te iubesc.
Ma iubesti tu pe culmi de vedenii
dar si-atunci cand te simti parasit?
Ma iubesti si-ntre flori, si-ntre suliti?
Eu asa te-am iubit.

Ma iubesti tu mai multi decat ceilalti,
decat cei ce arar ma-nsotesc?
Ma iubesti tu privind vesnicia?
Eu asa te iubesc.

Simti ca-n lume straine ti-s toate?
Simti ca-n Mine ti-e totu-mplinit?
Ma iubesti tu mai mult ca pe tine?
Eu asa te-am iubit.
Costache Ioanid

2 comentarii:

  1. Îngeri...
    Postat de Florin Alexandru Stana în Iunie 20, 2015 la 1:27amVezi blog
    Îngeri...
    alături de mine să mergi,
    să termini pași, care nu există
    diluând familiar degete
    peste imaculata frumusețe
    a îngerilor...
    desenând din alba carne,
    lumini cu ochii spre cer
    cu albul sânge compunând
    respirația...
    Vizualizări: 13
    Îmi place Membri cărora le place: 2 Partajare

    RăspundețiȘtergere
  2. Aveți vreo problemă care vă deranjează?
    Vrei să câștigi la loterie?
    Aveți vreo boală
    Ești deprimat?
    Ai nevoie de vindecare?
    Vrei să-l aduci înapoi pe fostul tău?

    Sau trebuie să concepi etc.
    Aduc vești bune; Dr. Ilekhojie te va ajuta marele psihic / vrăjitor. Este foarte bun în vrăji, așa că este recomandat
    de departe și de aproape. Vorbește cu el astăzi, o va face
    fii capabil să te ajute. Confidențialitatea dvs. este plasată
    Strict confidential. Trimiteți-i un e-mail la: gethelp05@gmail.com sau sunați sau Whatsapp +2348147400259 nu muriți cu boala voastră, vă rog ... meritați să fiți fericiți!

    RăspundețiȘtergere