Odine With Love

Odine With Love

joi, 26 ianuarie 2012

~ Dragostea ta ma hraneste ~


~ Dragostea ta ma hraneste,
Hraneste foamea in inima mea
Hraneste copilul flamand din mine,
Imi umple cupa iubirii,
Cu cel mai parfumat si imbogatit vin,
Care imi intoxica sufletul,
Si imi satisface setea,
Pe care o am de secole.
Dragostea ta imi potoleste foamea,
Foame, care am avut-o cautandu-te,
In toate locurile gresite,
Alaturi de toate companiile gresite,
Dar acum mi-am gasit dragostea,
Dar sunt inca flamanda,
Pentru ca tot timpul care il avem impreuna,
Nu e niciodata suficient de mult.


M-am daruit tie fara nici o asteptare,
Si tot ceea ce vei vrea sa faci cu darul meu,
Caci dragostea mea nu e dependenta,
De ceea ce intorci sau nu,
Cu actiunile sau cuvintele tale.
Ramai alaturi de mine sau altcineva,

Eu te iubesc,
Prinde-mi lacrimile ce stau sa cada,
Te iubesc, chiar cu felul tau egoist de a fi.
Iti iubesc esenta nu doar persoana ta,
Pe care ai adoptat-o in perioada asta,
Aceasta fiinta umana care mi se arata.
De asemenea stiu ca ma iubesc pe mine,
Independent de tine,
Ma iubesc pe mine datorita tie,
Ma iubesc pe mine in ciuda ta.


Iubindu-ma pe mine
Nu voi mai fi oarba,
Orbita de dragostea asta,
Care ma face sa ma sacrific pentru tine,
Sa dau totul pentru tine,
Sa traiesc pentru tine.
Chiar de vom deveni unul,
Suntem tot doi…
Doua jumatati al unui mar intreg,
Asta suntem eu si tu,

Si pentru asta te iubesc. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu