Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

~ Numele tau pe pielea mea ~


~Luna mi-a fost singurul martor,
Si cat de multe oceane am umplut,
Cu lacrimile de dor,
Inchid ochii si abia respir,
Esti tu?
Arcuri inapoiate,
Aripi de molii falfainde,
Si sarutul tau ce mi-a marcat pielea,
Ca o pecete fierbinte
Sa nu mai fiu a nimanui, ci doar a ta.
Infierata pentru totdeauna.

Nu am nevoie de cerneala,
Caci numele tau e pe pielea mea,
Si s-a gravat pentru totdeauna,
In inima mea.
Chipul tau,
Arde in ochii mei,
Iar prezenta ta,
E tatuata de-a lungul sufletului meu.


In trecut eram un suflet,
Si apoi ne-am despartit,
Cu toate astea acum si pentru eternitate,
Suntem impreuna,
Ne vom alatura bataile inimilor noastre.
 Te imbrac precum o piele
Sufletul meu stie sa fie in rai alaturi de tine,
Si e acasa
Sufletul meu te-a dus pe buzele mele
Si buzele mele sunt duse la sufletul tau.~
                               ~Odine ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu