Odine With Love

Odine With Love

vineri, 20 ianuarie 2012

~ Joc cu stele ~


~ Un cer senin se-arata in seara asta,
E doar lumina si iubire in sclipirea lui,
M-asculta astrii lumii ce se invartesc in galaxie,
Sa le dau semnalul jocului de noapte.

Ma joc in Univers ca pe o tabla de sah,
Si am piesele pe cer imprastiate,
Planetele rotunde, sunt cai si ture si nebuni,
Si Soarele e rege, iar Luna e regina.

In seara asta regina-i piesa principala,
Ea cucereste totul cu micii ei pioni,
Stelutele jucause se aprind pe rand intr-una,
Si lasa in urma lor sclipiri de argint.

Luna a cucerit decorul si-asteapta,
Intalnirea cu regele-i frumos din zori,
Dar pana atunci am tabla mea in Univers,
Iar eu sunt jucatorul de iubire.

Culeg stelute si le inchid in palme,
Sa le trasform in praf de zane,
Faramitate le suflu peste lume,
Si le trimit spre tine cu dragoste de diamant.

Regina luna alcatuieste-o hora,
Si ma-nvarteste langa ea in jurul Terrei,
Si rad si ma-nfasor in stele,
Si imi fac sal si haine din iubire.

De dimineata ne-ntalnim cu tine,
Tu Iubitul meu si cu iubitul ei,
El soarele stralucitor si tantos,
Tu raza de iubire din el desprins frumos.~

                                                     ~ Odine ~

                                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu