Odine With Love

Odine With Love

luni, 30 ianuarie 2012

~ Tinutul Iubirii ~


~ Daca buzele noastre ar trebui sa se intalneasca in Tinutul Iubirii,
Saruta-ma cu un dulce sarut in Tinutul Iubirii,
Tine-ma aproape de inima ta si spune-mi ca esti al meu,
Sa mergem spre poarta Raiului in Tinutul Iubirii.

Te iubesc mai mult si mai mult in Tinutul Iubirii,
Esti sonata, din simfonia mea din Tinutul Iubirii,
Spune-mi ca esti Iubitul meu iubire si numai al meu,
Simfonia ce suna in urechile mele si-n inima mea.

E usa ce se deschide care inima mea,
Si marturisesc sunt precum albina pentru miere,
Nu pot sa o inchid in veci pentru tine,
Caci Raiul e al nostru numai in Tinutul Iubirii.

Acolo imi ceri si suflet si sange,
Si moarte si viata le dau fara oprire,
Tinutul Iubirii e marea ce plange,
In locul unde curge numai iubire.

Si dragoste albastra in nopti instelate,
Se spun doruri in locul marturisirii,
Cuvinte cu sange pe piele infierate,
Sperante, dorinte, inlantuiri in Tinutul Iubirii. ~
                                            ~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu