Odine With Love

Odine With Love

luni, 30 ianuarie 2012

~ Setea mea esti TU ~

~ Afara zapada cade,
In liniste, fara nici un sunet.
Exista lumina stelei si lumina lunii,
Si dau magie peste tot.

Este momentul perfect sa iti spun,
Cat de minunat esti,
Si cat de incantata sunt,
Ca pot respira aerul tau.

 In blandetea mareelor iubirii,
Lasa calmul apei sa te traga in jos,
Si sa te ating, sa-ti simt fiorul,
Bataia inimii.

Sa lasam impreuna lumea in spate,
Nelinistiti sa ne strangem in brate,
Sa iti ating fata cu mainile mele,
Sa simt gustul gurii tale, extazul.

Sa imi potolesti setea neancetata,
Ce curge in inima mea ca o sampanie,
Cum tasmeste in inima mea in spirale,
Precum valurile marii din ochii tai.

Esti Tu cel ce intelege, cel ce crede, inspira, iubeste,
Esti inima care e atat de calda, sincera,
Esti Tu marea mea iubire, cea careia ii dau totul,

Esti ieri, azi, maine, pentru totdeauna, fara nici un dubiu esti TU. ~
   ~ Odine ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu