Odine With Love

Odine With Love

marți, 21 ianuarie 2014

~ Te voi iubi ~ (Poem de dragoste V) ~

~ Dragostea mea te va urma
În moduri necunoscute,
Spre căile Infinitului
Fără limite de timp.


Inima mea te va îmbrăţişa
În corpul în care esti acum îmbrăcat
Corpul pământeanului plin de păcate,
Care încearcă să rupă haina mileniilor.


În zâmbetul meu timid te văd 
Printre ochii plini de lacrimi de iubire,
Dincolo de mantaua ce-mi acoperă trupul
Ţinând lumina sufletului să se scurgă afară.

Te păstrez în braţele ce suferă de dorul,
Din cauza dragostei mele
A inimii care e ca o sclavă,
Şi a corpului reflectă sentimentele.

Sufletul meu te va iubi
Pentru că asta e scopul meu pământesc
Ca tu să fii proprietarul inimii mele
Locuind în etern şi cu misiunea de a te iubi,
Până la infinit! ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu