Odine With Love

Odine With Love

duminică, 19 ianuarie 2014

~ Preţul iubirii ~

~ M-ai ademenit din casa mea din Rai
Amăngindu-mă cu promisiuni lumeşti,
Spuneai că dragoste-o să-mi dai,
Dac-o să uit de cetele cereşti.


Şi mi-ai cerut ca jertfă de iubire,
Să-mi smulg aripile să nu mai ştiu,
C-am fost făcută pentru mântuire
Şi înger decăzut să fiu.

Şi-ai reuşit să-mi aduci dezamăgirea,
Că oamenii nu mai vor ca să iubească,
Ucigând şi îngerii dar şi omenirea,
Pentru un pumn de-arginţi ca să trăiască.

Rămasă fără aripi şi în singurătate,
Printre ale tale crime m-am rătăcit,
N-am mai putut zbura spre eternitate,
Şi am căzut şi am murit.

Acum aştept zăcută pe mormânt,
Să fiu iertată de păcate,
C-am vrut să cunosc iubirea pe pământ,
Să prind aripi şi să zbor spre divinitate. ~
 ~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu