Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 4 ianuarie 2014

~ Insula de iubire ~

~ Se spune ca viata este facuta din inceputuri,
Din piese de mici dimensiuni
Lasate in urma si apoi reluate.
Cand inchid ochii simt ca am murit,
Ca e o sarcina uriasa sa transport sentimentele,
Din interiorul pieptului spre afara,
Si ca ma sufoca greutatea curentilor.
Aud uneori melodia trista a tacerii mele,
Unde doar eu ascult urletul de tristete,
Care ma inconjoara ca o haita de lupi,
Adulmecand mirosul sangelui ce sare din piept,
Cand imi cant secretele intr-o melodie
Mult prea complicata, seaca, directa si cruda.

Cand inchid ochii, vad in ceata ,
Ceea ce am lasat in urma, iar in fata pustiul.
Cand deschid ochii vad in jurul meu,
Doar o modalitate de trezire,
Nu doar pustiul din mine.
Nu am aripi sa zbor catre tine
Atunci cand esti departe.
Ne iubim in lumi diferite,
Iar iubirea noastra nu mai e demult in era asta.


Sunt zile in care sunt in deriva,
Ca o barca pe o mare furtunoasa,
Fara directie si care cauta o insula,
Cu case cu acoperisuri albe,
Cu o plaja survolata de pescarusi,
Si un soare in apus insangerat.
E locul meu secret unde m-am pierdut.
Si iata-ma ca o barca ce refuza,
Sa cedeze la locul de vis
Si sa plece catre alta insula.
Am nevoie de tine ca navigator,
Sa imi gasesti acel far,
Care sa imi indice o singura directie,
O cale spre insula mea... de iubire. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu