Odine With Love

Odine With Love

luni, 27 ianuarie 2014

~ Inimă plină de culoare ~ (Poem de dragoste VII) ~

~ Mi-e inima albastră uneori,
De-atâtea amintiri din ceruri,
Cu sentimentele pierdute-n nori,
Şi gânduri către alte doruri.


Mi-e inima aşa de roz cateodată,
Pluteşte precum fluturii în aer,
Dansează cu iubirea amorezată,
Pe sunetele calde cântate de un fluier.

Mi-e inima aşa de verde alteori,
Şi înfrunzeşte ca natura primăvara,
Căci totu-i fraged şi e plin de flori,
Şi nu contează dacă-i ziua sau e seara.

Dar sunt zile când inima e roşie ca focul,
Şi arde şi de dragoste dar şi de dor,
Căci nu îşi mai găseşte nicăierea locul,
S-ar duce-n depărtare ca un veşnic călător.

Din când în când inima mi-e violet,
Primită din iubirea cea divină,
Pătrunde-n gânduri şi în suflet,
Şi-n jurul ei, răspândeşte doar lumină.

Momentul când inima mi-e neagră,
De durerile iubirii stinse în adâncuri,
Mă-mbolneveşte dezamăgirea de pelagră,
Şi să mă vindec nu există-n lume leacuri.

Pe lume e doar un singur tratament,
Pentru inima uscată de atâta durere,
E dragostea curată, cel mai pur sentiment,
Ea vindecă orice boală şi îţi dă putere. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu