Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 5 august 2015

~ Lasă-mă să te iubesc ~

~ Permite-mi să te întreb cum a fost ziua ta
Și să mă lași să-i invidiez pe cei care au văzut zâmbetul tău.
Nu vreau prea mult,
Dacă există ceva ce vreau, este să-ți arăt ce simt.
Lasă-mă să-mi fie dor de parfumul tău pe hainele mele. 
Permiteți-mi să îți repet numele de multe ori ca să-mi fac bine
Pentru că asta mă face să mă simt vie ca să uit tot ce a fost înainte.
Vreau să îți împrumute pieptul pentru culcare. 
Vreau să te aud plângându-te de oboseala de la locul de muncă
Si de transportul public aglomerat. 
Mă lași?
Lasă-mă să am grijă de tine și să îți arăt că lumea este un loc bun pentru a trăi. 
Lasă-mă să te înțeleg, sau lasă-mă cel puțin să încerc asta.
Lasă să sune ciudat că vorbim despre lucruri romantice până îmi sclipesc ochii.
Lasă-mă să-ți arăt cine pot fi pentru tine,
Lasă-mă să-ți arăt toate lecțiile învățate de la cei care trebuia să le înveți
Lasă-mă să te las aici, în viața mea, fără oprire. 
Lasă-mă să dorm cu tine și să adorm pe brațul tău până amorțești.
Lasă-mă să îți spun când să iei pastilele când ești bolnav,
Lasă-mă să am grijă de tine.
Lasă-mă să te iubesc. 
Permiteți-mi să-ți comentez fotografiile și să râd uneori de felul cum gândești.
Permite-mi să fiu pentru tine, mereu ceea ce mi-am dorit să fiu. 
Lasă-mă să te laud atunci când trebuie și să te critic atunci când greșești.
Lasă-mă să îmi asum un rol diferit în viața ta. 
Lasă-mă să fiu eu pentru tine. 
Lasă-mă să te iubesc pentru că asta îmi face plăcere. 
Permiteți-mi să cred că suntem doi într-o singură inimă. 
Lasă-mă să cred că pentru un timp ești cel mai bun pentru mine. 
Lasă-mă să visez că voi fi fericită până nu o să mai observ defectele tale. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu