Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 1 august 2015

~ Capul sus ~

~ Sunt o prințesă
Nu-mi pot permite să țin capul plecat,
Mi-ar cădea coroana,
Așa că trebuie să merg drept
Și să fiu demnă de ea.
Nu contează ce simt, sau dacă doare,
Trebuie să merg cu capul sus,
Să zâmbesc și să vorbesc cu calm oamenilor din jurul meu.
Ai putea spune că nu le datorez asta,
Dar eu simt că da,
Pentru că în ciuda multor lucruri,
Unii dintre ei chiar mă iubesc,
Poate mai mult decât îi iubesc eu
Și cu mult mai mult decât ai fi tu capabil să mă iubești.
Chiar de îmi simt picioarele tremurânde,
Sau inima sfâșiată,
Sunt o prințesă...
Iar datoria mea este să merg cu capul sus și privirea țintă.
Dacă aș lăsa pentru o clipă capul plecat,
Odată cu el, ar cădea și imaginea mea în ochii lor,
Dar nici nu pot să te transform într-un cavaler.
Cavalerii sunt oameni de onoare,
Cuvântul lor sunt mai presus de orice patimă sau plăcere,
Ei sfarmă orice, mai puțin inima unei prințese.
Cei ce o fac sunt oamenii mediocrii,
Care nu au ce căuta alături de un cap încoronat
Și niciodată nu ar putea să fie la brațul unei prințese.
Sunt o prințesă și tocmai pentru ceea ce sunt,
Nu pot suferi pentru un om mediocru. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu