Odine With Love

Odine With Love

vineri, 31 iulie 2015

~ Nu-mi da sfaturi, știu să greșesc și singură ~

    ~ În ultimul timp toată lumea dă sfaturi. Femei care dau sfaturi bărbaților, sau bărbați care explică ceea ce este în sufletul unei femei. Mă întreb cum ar putea ști un bărbat ce e în mintea unei femei? Sau ce senzații simte ea? Sau stările ce le are într-o anumită perioadă a lunii cât timp nu a trecut prin acea stare?
     Dragi bărbați care credeți că știți totul despre femei și care dați sfaturi femeilor, despre cât de puternice sunt, ce pot face, sau ce iubit să aleagă în viața lor, ce în sufletul lor atunci când sunt îndrăgostite, sau dezamăgite de cel în mâna căruia și-au pus inima, chiar nu știți nimic. Se potrivesc în anumite situații, pentru că sunt chestii generale, însă până a ști voi ce e acolo, e cale lungă.
     Nici măcar o femeie, nu poate spune ce e în trăirile altei femei, pentru că nu suntem cu toate copii la indigo, nu toate iubim la fel, nu toate gândim la fel, așa cum nici voi nu sunteți cu toții la fel nici măcar fizic, deci a spune ce personalitate grozavă am eu și cum mă pot ridica precum pasărea Phoenix, s-ar putea potrivi și altei femei în același caz.
     Sunt momente în viață în care generalul nu are nici o treabă cu particularul, așa că poate nu ar trebui să dăm sfaturi gratuite, unor persoane care au o personalitate total diferită de a noastră, mai ales dacă este și de sex opus.
      Orice om poate face o ciorbă dacă vrea, însă nu toate ciorbele au aceleași gusturi, pentru că fiecare o face așa cum îi place, adaugă anumite arome sau condimente pe placul său. Poate de asta, înainte de a da un sfat la general, ar trebui să ne reținem cuvintele.

    Eu nu sunt ”tu”, așa cum nici ”tu”nu ești eu, nu știu cum iubești și nici cât suferi atunci când ești trist, așa că nici ”tu”, nu ai cum să cunoști pe deplin toate tainele sufletului meu. Lasă-mă să mi le exprim așa cum cred eu de cuviință și nu îmi da sfaturi despre cum să fac și ce să fac, pentru că de greșit știu să greșesc și singură. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu