Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 12 august 2015

~ Ziua în care m-ai pierdut ~

 ~ Vreau doar să știi că azi a fost ziua în care m-ai pierdut. 
Sunt deja departe de tine de ceva vreme,
Dar acum nu mai există nici o cale de întoarcere,
Nu există nici o speranță,
Nu mai există răbdare și de data asta,
Opțiunea este exclusiv a mea. 
Astăzi inima mea în cele din urmă a decis să se rupă de tine
Și de tortura la care o expui constant.
Nu există pedeapsă mai rea pentru mine
Decât cuvintele ", dar încă te iubesc."  
Lasă-mă doar să-mi plâng în liniște sufletul,
Și fii suficient de bărbat încât să mă lași să merg mai departe.
Am avut atât de multe în comun,
Dar nu trebuie să spun mai mult, știi deja. 
Dragostea pe care o simt a ținut atâta timp totul
Dar nu într-atât încât să vreau mai mult.
Vine un moment în care trebuie să spui "destul" și asta este calea mea,
Și vreau ca de data asta să asculți ce-ți spun,
Pentru că acum am curajul de a spune ”ADIO”
O dată pentru totdeauna.
Te-am iubit atât de mult
Și împotriva tuturor a ceea ce este rațional
Încă te iubesc, dar nu e deajuns.,
Chiar dacă corpul meu continuă să cerșească atingerile tale,
Vreau să uit de ele.
Am decis de astăzi că nu te mai vreau în viața mea,
Deși în adâncul sufletului te vreau pentru totdeauna. 
Ai fost cel mai bun și cel mai rău lucru care mi s-a întâmplat,
Așa că nu-mi mai spune minciuni
Și hai să plecăm fiecare pe drumul lui.
Îți voi da un sărut de rămas bun
Și îți spun scurt, clar și concis,
Că nu mai există mâine,
Am declarat sentința...
Astăzi e ziua în care m-ai pierdut. ~
 ~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu