Odine With Love

Odine With Love

joi, 14 ianuarie 2016

~ Am păcătuit, mărturisesc ~

~ Aș fi vrut ca norocul meu să fi fost altul,
Gura ta să fi fost asediată de săruturile mele,
La zero distanță de trupul tău
Și să ardem în Iadul nostru fără haine.
Pe pieptul meu mi-as fi dorit să scrie
Versuri născute din dorința ta,
Să stai cu gâtul deasupra respirației mele,
Iar vocea să-ți fi fost sugrumată de dorința mea.
Mi-aș fi dorit ca aroganța, cruda realitate și destinul
Să nu te sperie să fugi în noapte,
Să te lase alături de mine,
Să visezi că te iubesc, dincolo de norocul meu.
Visele mele sunt ca bastonul pentru nevăzători,
Singurul pod între realitate și dorințele mele.
Nu-mi mai este teamă de demoni,
Am mers alături de ei prea mult timp să mă mai sperii,
Ți-am dăruit versuri nemeritate,
Am fost trofeu de suflete rupte în galeria ta,
Iar corpul meu a fost un capriciu pentru tine.
Răstignește-mă în brațele tale,
Leagă-mă fără voia mea pe altarul iubirii,
Căci sunt prada oarbă ale degetelor tale,
Ale femeilor trecute pe lista ta.
Tu, șarpe care mă otrăvești nemilos,
Nu am nici un regret, sunt condamnată,
Pentru că te-am iubit, crezând că mă iubești.
Am păcătuit mărturisesc,
Că am băut elixirul interzis de pe buzele tale,
Însă în cerul corpului tău,
Mâinile mele au fost păsări,
Care își doreau să-și facă cuib în brațele tale.
Am păcătuit, recunosc asta
Nu mă absolv de nici o vină,
Că tu ai fost un fel de ”EVA”
Care m-a făcut să mușc din mărul Edenului. ~
~ Odine ~

2 comentarii: