Odine With Love

Odine With Love

vineri, 8 ianuarie 2016

~ Scrisoarea unui cuceritor ~

~ Știu că o să îmi spui că sunt un bărbat laș
Dar cred că aștepți din partea mea demult un răspuns.
Te voi dezamăgi întotdeauna și îmi pare rău că te-am făcut să aștepți atât,
Dar realitatea este că nu te-am dorit niciodată doar pentru mine.
Am spus multe, știu, că reprezinți o femeie specială pentru mine,
Că ești altfel decât toate femeile care le-am întâlnit,
Însă toate au fost vorbe goale și tu ai înțeles asta într-un final.
Ai crezut că poți să mă schimbi, e ok, au mai fost și altele,
Însă eu nu îmi doresc să fiu schimbat, căci îmi place ceea ce trăiesc.
Pe parcurs am văzut că nu ești genul de femeie care să vrea o aventură,
Și că vrei ceva serios, dar eu nu pot să îți ofer asta.
Știu că te-ai îndrăgostit de mine și se vede cu ochiul liber asta,
Pentru că se vede strălucirea din ochii tăi atunci când mă privești.
Ar fi trebuit să te las să pleci mai demult, să nu aștepți atât,
Să fii dispărut și să te las să mă uiți,
Dar îmi făcea plăcere cum îmi răspundeai cu toată inima.
Cred că a fost greu pentru tine prin ceea ce te-am făcut să treci,
Dar sper că toată experiența asta te-a făcut o femeie mai puternică,
Care nu va mai crede în orice vorbă aruncată de un cuceritor.
Ai crezut mereu în noi, că aș putea fi doar pentru tine,
Dar asta nu se va întâmpla niciodată, căci îmi place prea aventura.
Ești o femeie uimitoare și nu ai fi meritat să-ți fac toate astea,
Deși uneori ai crezut că nu am inimă și chiar m-am urât pentru asta.
Nu te-am meritat niciodată asta e clar, meriți ceva mult mai bun,
Un bărbat care să fie așa cum îți dorești tu, să te iubească numai pe tine.
Mă gândesc uneori la momentele noastre și îmi e dor, recunosc,
Iar dacă aș spune că nu simt nimic pentru tine, de data asta chiar aș minți,
Chiar dacă nu mai e așa cum era odată, dar să știi un lucru,
Că ești unul din cei mai minunați oameni pe care i-am întâlnit vreodată,
Care nu a raspuns agresiv la nici una din toate câte ți-am făcut,
Dar defectul tău a fost doar că ai așteptat atâtea de la mine,
Iar eu nu am vrut să îți dau nimic.
Țin enorm la tine, dar nu am vrut să fii niciodată pentru mine.
                                         Cu drag, 
                                              Cineva care te-a iubit, dar nu te-a                                               vrut pentru el niciodată. ~
~ Odine ~




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu