Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 2 ianuarie 2016

~ Te-aș sorbi... ~

~ Te-aș sorbi ca pe cea mai pură apă,
După ce am rătăcit însetată în deșert
Și mi-am copt măruntaiele în focul Iadului,
 În căutarea izvorului de iubire.

Te-aș sorbi ca pe cea mai curată picătură de rouă,
Care se naște în zorile dimineții
Și aș simți cum toată mi-ar fi o sevă,
Ce mi-ar înflori toți bobocii amorțiți.

Te-aș sorbi ca pe cea mai scumpă licoare
Și te-aș numi ”tinerețe fără bătrânețe”,
Mi-aș îmbăta toate simțurile
Și le-aș lăsa amorțite în secunda de iubire.

Te-aș sorbi ca pe ultima picătură de viață
Și mi-ar fi deajuns,
Pentru că toată clipa aia, ar fi întreaga viață,
Trăită într-un preaplin de sete și de foame.

Te-aș sorbit din ochi până te-aș absorbi,
În mintea mea și doar acolo ai mai exista trăind
Și n-ai mai avea nevoie să exiști în altă parte,
Căci acolo ai avea tot universul la picioare. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu