Odine With Love

Odine With Love

marți, 26 ianuarie 2016

~Mă abandonez... ție ~

~ Ai o putere ciudată asupra mea...
Mă faci să mă simt ca o pană între furtunile cele mai nemiloase.
E suficient să sufli spre mine o șoaptă și mă înfiori,
Iar dispozițiile astea mă aruncă în hăuri din care abia ies de multe ori,
În momentele alea spune-mi și fă-mă să cred că mă iubești,
Cu fiecare fir brodat, uzat, rupt, nou sau chiar foarte vechi,
Tu continuă, să am cu ce țese viața mea.
Tu să-mi spui că mă iubești, căci atunci sufletu-mi zâmbește,
Inima-mi bate, ochii-mi strălucesc, iar corpul te dorește cu fiecare fibră.
Sunt a ta, trup și suflet,
Trupul meu vorbește numai pentru corpul tău
Sufletul meu vorbește numai cu sufletul tău,
Dialogul dintre noi e ca un război fără arme.
Mă descopăr în întregime ca o fotografie,
Ce nu mai are nimic de ascuns,
Căci secretele mele sunt ale tale,
Nu am pace fără tine,
Iar trupul tău e ca un prosop
Care îmi șterge teama de te pierde.
Renasc pentru tine în fiecare minut din viață,
Iar numele tău e ca un ecou în mintea mea,
Îmi place să zbor printre rânduri cu versuri,
Să simt silabele rostite pe pielea mea.
Respiri... iar eu simt... și vibrez,
Nu-mi mai ascult bătăile inimii mele ci pe ale tale,
Verbele mă trag de limbă fără un sunet,
Vocea ta șoptește o simfonie neterminată
Și mă predau, abandonez realitatea și visez.
Amuțesc atunci când mă săruți.
Mă opresc pentru un minut în tăcere,
Pentru a compune un cântec din atingerile tale,
Zbor, mă pierd fără motiv îmbibată de tine,
Sunt drogată și mă abandonez... ție. ~
~ Odine ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu