Odine With Love

Odine With Love

vineri, 22 ianuarie 2016

~ De ce? ~

~ De ce?
De ce privirea ta nu caută ochii mei?
De ce atingerea ta mă rupe în bucăți?
De ce diminețile mele caută mâinile tale?
De ce m-ai făcut să simt că toate astea au fost un vis?
De ce?
De ce ai plecat atât de agitat?
De ce am căutat să mă ghemuiesc în visele tale?
De ce suspin noaptea la lună plină?
De ce visul ăsta mă rănește așa rău în zori?
De ce?
De ce plecăm mereu pe același drum, dacă te oprești la fiecare stație?
De ce mă doare sufletul la nesfârșit?
De ce simt că mă sting pentru a te lumina pe tine?
De ce sunt atâția nori pe cerul sufletului meu?
De ce?
De ce ești vara sentimentelor mele?
De ce sunt ca o floare deschisă și apoi mă vestejesc în umbra ta?
De ce îmi posezi sufletul atât de ușor?
De ce nu mă pot împotrivi atunci când îmi spui vino?
De ce?
De ce mă simt atât de completă cu tine și totuși atât de goală?
De ce  zbor și apoi cad cu mintea la tine?
De ce mă distrugi atât de ușor și eu te ajut să o faci?
De ce mă aprinde răceala ta?
De ce?
De ce te iubesc? ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu