Odine With Love

Odine With Love

luni, 11 ianuarie 2016

~ Picătură de apă ~

~ Am milioane de sentimente,
Ele sunt crucea mea,
Crucea minții mele, inima mea...
Sunt o mare imensă, iar valurile sunt sentimente
Care se ciocnesc unul cu altul
În lupta cu vânturile puternice.
Valuri care au fost și acum sunt din nou
Sunt fantome ce plutesc și-mi iau ce iubesc,
Înoată în furtuni și se leagănă în liniște.
Mă scufundă în ape adânci,
Și-mi murmură vocile lor,
Încerc să fiu puternică,
Dar mă acoperă cu totul un val transparent.
Atât de multe lucruri mă deranjează ...
Mă uit pe fereastră în fiecare noapte,
Ești plecat cu toate visele și speranțele mele,
În fiecare zi mă însoțești în marea singurătății mele,
Și dorul mușcă puțin câte puțin din sufletul meu...
Te îmbrățișez în fiecare cuvânt,
Mai multe cuvinte, mai multe îmbrățișări.
Refuz să mă trezesc fără un zâmbet,
Refuz să cred că nu pot râde...
Pe zborul meu nu mai scrie nici o destinație,
Doar motive ascunse, rădăcini tăcute...
Nici rugăciunile nu îl mai însoțesc
Și nici Zeii nu mai plâng.
Nu vreau să fiu altceva decât o picătură,
O picătură de apă simplă transparentă și caldă,
Să alunec pe pielea ta și să te înfășor nesățios ca o iederă.
O picătură care să provoace drumuri ascunse
În căutarea a ceea ce îmi aparține,
O picătură mică de apă care este dată pentru tine,
Și care se scurge și moare pentru plăcerea ta. ~
~ Odine ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu