Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 18 februarie 2015

~ Dacă nu ai exista, te-aș inventa ~

~ Vreau să te scriu fără să mă gândesc la tine,
Fără să te privesc sau să vorbesc cu tine,
Vreau să te am fără să te  posed,
Să te iubesc fără să te vânez,
Să te susțin fără să te țin,
Să te rup fără să te smulg,
Să îmi datorezi fără să te exploatez,
Să te câștig fără să te provoc,
Să te mângâi fără să te  ating,
Să te întăresc fără să te stresez,
Să te înălț fără să te mișc,
Să te cunosc și să nu te uit,
Să te doresc și să te provoc fără să mă înroșesc 
Să fiu doar a ta singura, 
Dar e nevoie și tu să îmi dai mâna ...
Nu vreau să vrei, doar pentru că eu te iubesc
Ci să mă vrei pentru că e tot ceea ce vrei
Să mă lași să te scriu,
Să te reinventez.
Să te scriu e nevoie de mai mult,
Am nevoie de imaginație,
Dar și ca mâinile tale să vorbească,
Pentru că ele îmi dau dependența.
Pentru a te scrie nu am nevoie de metafore,
Sau de rime în cuvinte,
Am nevoie doar de poemul ochilor tăi
Și de buze să îmi încălzească mintea...
Iar dacă tu nu ai exista,
Te-aș inventa,
Căci fără Yin, Yang ar fi inutil... ~
~ Odine ~

Un comentariu: