Odine With Love

Odine With Love

luni, 2 februarie 2015

~ Insomnie ~

~ Chipul tău îmi pare necunoscut
Și totuși parcă te cunosc,
Trupul meu se înclină spre tine
Ca acul busolei spre Nord,
Pielea mea aude tu-ul,

Într-un limbaj de noi cunoscut
Și tot ceea ce e spus, când e spus în sărut
Capătă sens la fiecare atingere.
Dă-mi mâinile tale,
Iar eu îți vor pune în ele fluturii mei,
În schimb vreau și o înghițitura din sărutul tău,
Din zâmbetul tău minunat.
Auzi sunetul cântecului meu?
Ascultă-l...
E ca un ciripit vesel de păsări,
Precum călușul unei mângâieri,
Purtat de razele soarelui în zori.
Îmi place cum ochii tăi înconjoară
Aripile sufletului meu,
Ce zboară ca doi porumbei.
Cum aprind pasiuni incendiare,
Cu fiecare sărut în întunericul nopții
Cum fură calmul păcii mele
Și îmi lasă cutremur în minte,
Cum alungă somnul de pe gene
Și-mi aduce insomnie în gânduri.


Este insomnie sau nebunie
Ceea ce mă ține trează.
În nopțile târzii cu Lună plină?
Este nebunie
Că spui când îmi spui
Că tu îmi ești iubirea.
Asta mă lasă trează
În nopțile reci de iarnă?
Ce îmi ești tu, insomnie
..................
Sau iubit ? ~
~ Odine ~





2 comentarii:

  1. Este insomnie sau nebunie
    Ceea ce mă ține trează.
    În nopțile târzii cu Lună plină?
    Este nebunie
    Că spui când îmi spui
    Că tu îmi ești iubirea.
    Asta mă lasă trează
    În nopțile reci de iarnă?
    Ce îmi ești tu, insomnie
    ..................
    Sau iubit ? ~
    ~ Odine ~
    Buna dimineata ! Felicitari pentru tot ! Multumesc ! O zi de marti cu mult noroc, bucurii si iubire !

    RăspundețiȘtergere