Odine With Love

Odine With Love

joi, 12 februarie 2015

~ Declarație ~

~ Dragul meu,
Astăzi nu am voie și nu vreau să-mi ascund sentimentele,
Dragostea ce o simt îmi este tipărită în zâmbetul de pe buze,
În ochii mei neobosiți care te caută,
În bătaia inimii mele care cere să fie atinsă,
În inspirația care vrea să simtă parfumul tău,
În dorința incontrolabilă de a mă săruta,
În sentimentul sublim de dorința de a fi alături de tine,
În toate zilele vieții mele,....te iubesc ...

Te iubesc atemporal, fără vârstă 
Cu impulsul unei zeițe... 
Te iubesc cu o foame...
Foamea de pâine fierbinte.
Îmi ești un cutremur
Care îmi trimite vibrații în inimă
Când vocea ta șoptește.
Pereții sufletului îmi sunt pictați cu petale de trandafir roșu,
Care și-au lăsat parfumul iubirii peste tot,
Parcă îmi ești un foc în vene,
Care mă arde în sânge.
Să nu mă întrebi cine sunt
Pentru că nu îți pot răspunde,
Sunt tot și nimic,
Sunt trecut și viitor, 
Sunt lumină și întuneric, 
Sunt incertitudine și indecizie, 
Sunt lacrimă și zâmbet, 
Sunt o nebună, dar și înțeleaptă, 
Sunt fantezie, o nebunie ... 
Eu sunt doar ceea ce sunt 
Și eu sunt eu, până voi muri! ~

~ Odine ~

Un comentariu: