Odine With Love

Odine With Love

marți, 3 februarie 2015

~ Vreau o lume de îngeri și zâne ~

~ Mă eliberez de gânduri urâte
Și simt cum inima-mi murmură de veselie
La realitatea de dincolo de vise!
În tăcerea care îmi invadează simțurile
Ascult cum bate ritmic inima mea
Si freamătul pașnic al sufletului meu!
Afară, melodios lovește briza
Iar prin fereastra deschisă razele de soare
Ca un ac, intră prin fereastra deschisă
Îmi invadează spațiul și mă trezește
Cântând ode închinate iubirii,
Cu vocile catifelate ale îngerilor!

Vreau o lume de îngeri și zâne
Iar aerul pe care îl respir
Să aibe parfumul florilor și esența armoniei,
O lume în care zâmbetul este purtătorul de cuvânt,
Al protestelor împotriva răului.
Vreau o lume plină de recunoștință și lumină,
Vreau să dansez în vânt și să las să zboare gândurile.
Vreau să simt bucuria de a trăi într-o lume magică
Cu îngeri, zâne, elfi și sirene
Să cânt pentru această lume cu dragoste,
Un cântec de dragoste. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu