Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 26 noiembrie 2016

~ Iubirea mă ucide, dar mă învie și îmi redă viața ~

~ Iubirea este un foc, nu îl văd dar îl simt, 
Mă înfășoară până la durere și nu are nici un leac,
Este ca o febră care îmi provoacă uscăciune în piept
Trage de mine în toate direcțiile și nu mai știu ce să fac.

Iubirea este un foc care mă consumă pe ascuns,
O durere care îmi umilește trupul și sufletul,
Este cea mai crudă formă, dar și cea mai pură cale de purificare,
Este iad, foc mistuitor care mă devorează încetul cu încetul.

Iubirea asta trebuie să o țin doar pentru mine,
Îmbătată, însetată și dependentă de mireasma ei,
Păcatul comis pentru care voi plăti în viața cea de pe urmă,
Și blestemată să o port până la ultima suflare.

Iubirea asta a ta, pare un destin ce vine din altă viață
Și pare că sunt blocată într-o mie de gânduri
Este cea care îmi cauzează sentimente eterne,
Cea care mă ucide, dar cea care mă învie și îmi redă viața. ~
~ Odine ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu