Odine With Love

Odine With Love

marți, 1 noiembrie 2016

~ Să ne iertăm ~

~ Te iert...
Îți iert îndrăzneala de a vrea să vii în viața mea,
Îți iert jocul, curiozitatea de a vrea să te muți în inima mea,
Îți iert momentele când m-ai înșelat,
Îți iert cuvintele aruncate aiurea, dar și pe cele îndrăznețe,
Îți iert greșeala de la prima întâlnire, gesturile de stângăcie,
Îți iert primul sărut și toate secretele,
Îți iert dorința de a vrea să mă cucerești, de a fi vânată,
Îți iert pasiunea, focul care mi l-ai produs,
Îți iert tot inclusiv agonia mea,
Îți iert iubirea, atingerea, oftările și bucuria,
Îți iert uitarea, neglijența, indiferența și prezența atât de puțină în viața mea,
Îți iert cuvintele goale și tristețea care au produs-o în mine,
Îți iert perseverența de a greși și de a îmi cere mie răbdare,
Dar îmi iert și perseverența mea de a te iubi tot timpul ăsta,
Îmi iert nebunia din cele mai întunecate nopți,
Îmi iert insistența mea  de a crede că îmi ești aproape,
Îmi iert izbucnirile, că nu am putut înțelege că dragostea ta vine cu intermitențe.
Și tu să-mi ierți copilăriile, că m-ai făcut să mă simt femeie
Și lasă uitarea să ierte totul, dar nu înainte de a îți mulțumi tot ce am trăit.
Eu iert că mi-ai adus un vis nou de visat,
Iar tu să mă ierți și să fii mândru de ceea ce ai realizat,
Căci am luptat cu flăcările tale și am aruncat lacrimi în ele,
În speranța că le voi liniști, să nu mă mistuie pe mine.
Să mă ierți că m-am aruncat în dragostea ta ca într-un abis cu brațele deschise,
Să mă ierți tu, îngerule, cel ce porți ochi de demon,
Iar eu o să mă iert că m-am îmbolnăvit ireversibil de ei. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu