Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 16 noiembrie 2016

~ Numai tu!!! ~

~ Numai tu, tu știi secretul meu, dorința mea, visul meu,
Numai tu, tu știi pielea mea, timiditatea mea, bucuria mea,
Numai tu știi nefericirea mea, delirul meu, pasiunea mea,
Numai tu mă posezi pe deplin, îmi invadezi mintea, corpul și atitudinea.
Numai tu, tu vreau să mă săruți, să mă răsfeți, să mă dorești,
Numai tu, știi cum să mă oprești din a face lucruri nebunești
Numai tu, tu știi să-mi dai cerul, atunci când mă iubești în mod unic și plăcut,
Numai tu, tu mă epuizezi, mă faci să fiu supusă și mă învingi.
Numai în brațele tale, îmi pierd respirația până aproape de a leșina,
Numai tu, mă iei, lăsându-mi corpul agățat de un fir,
Numai tu, mă faci să fiu și slabă cu zâmbetul tău, cu felul tău de a fi,
Numai tu, știi și ai știut cum să ajungi la mine cu adevărat,
Să spargi zidul de gheață și să mă faci să te urmez în nebunie,
Pentru că suntem același aluat, în două corpuri diferite.
Numai tu, cel ce ești la fel ca mine, urmează-mă, 
Urmează-mă acum, când este încă este lumină în sufletele noastre,
Iar când va veni noaptea, vom savura în întuneric,
Bucuria de a ne avea unul pe altul, cu ochii, cu buzele, cu mâinile, cu tot trupul.
Amândurora ne place jocul ca unor copii,
Căci copilul din noi ne duce pe căi de nedescris,
Deschide ușa ascunsă a aventurii și jocului de a descoperi provocarea.
Și orice colț neospitalier, va deveni Rai dacă mă iubești,
Orice suspin trecător va deveni vulcan, dacă mă săruți,
Orice atingere va provoca foc, iar pielea mea va dori să fie pielea ta fără măsură,
Să facă din mângâierile tale, destinul meu
Și să fie fără bariere, doar a ta,
Căci pielea asta care mă acoperă, care simte vântul dansând,
Cea care ține la adăpost o inimă și un trup plin de iubire
Și pe care trăiesc o mulțime de senzații, un vast ocean de dorințe,
Este a ta, unică și nebună, pentru că locuiești în ea și în adâncul inimii mele....
....... Numai tu!!!!.... ~
~ Odine ~

2 comentarii: