Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 5 noiembrie 2016

~ Sub hainele tale, vreau să fiu a ta ~

~ Sunt dezechilibrată în totalitate, ca un val agitat în calmul unui ocean
Mă atragi și mă intimidezi ca un cântec languros,
Cu o voce suavă, care îmi gâdilă auzul,
Cu un calm nebun mă exorcizezi într-un mod atât de crud.
Încerc să ignor cine ești, sau unde ai de gând să ajungi cu mine,
Spune-mi mai multe chiar dacă o să mă minți,
Fără teama că o să mă invadezi, sau că o să mă consumi,
Vreau să îndrăznesc să cunosc necunoscutul din tine,
Căci mă atrage gura ta ca o chemare nostalgică,
Îndemnul unul vis, sensibil și rar.
Ești lanțul pe care îl port, prizonieră a păcatului meu,
Te agăți de centrul inimii mele ca o scriptură,
Radiind impulsuri de foc ca o dreptate sfântă,
În brațele tale mă simt ca într-o biserică,
Durerea unei iubiri care are gustul Raiului,
O plăcere dulce și chin, unde mâinile sunt fluturi,
Care se rotesc în mii de cercuri și trec prim mine, ca un râu învolburat ce rupe tot.
Renasc de atâtea ori, respir prin tine și când nu sunt,
Corpul meu lângă al tău, nu există nimic în afară de tine,
Tu îmi îmbrățișezi pielea, eu o calmez pe a ta.
Buzele tale îmi schimbă gustul amar al propriilor gânduri
Cu tine mă simt o femeie care rupe vraja, fulgerată de sărut,
O femeie în ființa căreia invadezi totul, îi împrumuți vise,
Vieți care nu pot fi atinse, dar căreia i se face frig de tine.
Dă-mi te rog cămașa ta... vreau sub hainele tale să fiu a ta,
Să te îmbrac și să te port ca pe o haină sfântă,
Tu ești focul care mă arde, mă consumă, mă incendiază... și nu se stinge.
Privirea ta pătrunde prin carnea mea ca un cuțit în unt,
Și naști în mine un haos în care vreau să mă arunc,
Să mă aventurez fără să mă gândesc că m-ar mistui într-o secundă,
Îmi dai esența nopții într-un tremur nesfârșit mă înconjoară ca o pânză de păianjen,
Visul meu secret, tu-ul meu, meu-l meu. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu