Odine With Love

Odine With Love

luni, 2 noiembrie 2015

~ Am fost confuzi, dar încă nu am pierdut lupta ~

~ Până astăzi am fost că generația care nu mai avea planuri,
Nu mai avea nici o scânteie în inimă care să fie aprinsă,
Nici o putere de a transforma peste noapte ceea ce trebuia schimbat. 
Până de curând renunțaserăm, nu avem nici o referință,
Munca noastră era lipsită de relevanță, iar calitatea vieții praf și pulbere. 
Ca să ne fi permis un apartament sau o casă în care să ne facem o familie părea ireal,
Sau să ajungem la vârsta pensionării și să așteptăm poștașul să ne aducă dreptul de bătrânețe.
S-a dat vina că suntem dependenți de smartphone-uri
Că internetul ne domină mintea și nu ne mai face să gândim logic.
Până de curând mergeam pe străzi pline de morți vii,
Sclavii maneliștilor care ne râdeau în față cu luxul lor
Și a politicienilor care nu știau decât grija pentru propriul lor buzunar.
Ne-am amăgit în trecut că viata noastră de adult va fi mai ușoară decât a părinților noștri,
Că vom avea libertatea pe care ei nu au avut-o, dar am trăit mai înlănțuiți ca ei,
Am trăit orbi, surzi, muți și conduși ca niște marionete,
Asta până când niște copii au trebuit să plătească pentru noi,
Pentru toată starea de nepăsare și orbecăială în care am tot trăit de 25 de ani,
Lăsând o mână de ”sataniști” la conducere, să saliveze zi de zi după șpagă.
A fost necesar să se mai plătească cu sângele unor copii nevinovați,
Ca noi, românii să ne trezim din somnul în care am dormitat atât amar de vreme
Și să ne pregătim de luptă... nu cu arme, 
Ci să ne luăm de mână și în ”Colectiv”,
Să arătăm moși-strămoșilor noștri că nu au vărsat sângele lor ca noi să ne vindem țara,
Și să dărâmăm un sistem corupt care nu ne mai reprezintă.
Am fost confuzi, dar încă nu am pierdut lupta
Acum știm ce vrem și asta înseamnă că avem jumătate de bătălie câștigată. ~
~ Odine ~

Un comentariu:

  1. Vreau să-i mulțumesc lui Dr.Wealthy că mi-a readus fostul iubit, ne-am despărțit mai mult de 8 luni și mi-a spus că nu va mai vrea să mă mai vadă în viața lui. Îl iubesc atât de mult, încât nu mă puteam gândi să mă întâlnesc cu vreun bărbat din nou, am fost confuz și deprimat din cauza dragostei pe care o aveam pentru el. Am făcut tot ce am putut să fac ca el să se întoarcă la mine, dar toate au intrat zadar. așa că am decis să iau legătura cu vraja, nu am crezut în turnarea vrăjii, vreau doar să încerc, poate că ar rezolva pentru mine. Am contactat Dr.Wealthy pentru ajutor, iar el mi-a spus că trebuie să arunce o vrajă de dragoste, i-am spus să o facă. după 5 zile, prietenul meu m-a sunat și a început să-mi ceară scuze că m-a părăsit și, de asemenea, mi-a spus că încă mă iubește. am fost foarte fericit și îi mulțumesc Dr.Wealthy că m-a ajutat să-mi revin fostul înapoi pe mâini. vraja lui este cea mai mare din întreaga lume, vraja de dragoste pe care a aruncat-o pe fostul meu l-a făcut să se întoarcă la mine. toate doamnele care doresc să-și întoarcă spatele, vreau să îl contactați pe Dr.Wealthy pentru întoarcerea fostului iubit și, de asemenea, fosta iubită, el poate, de asemenea, să arunce orice fel de vraja pe care doriți să o arunce pentru voi. e-mailul său de contact este wealthylovespell@gmail.com sau numărul Whatsapp +2348105150446, trebuie doar să încercați-l și va fi o soluție pentru problemele dvs.

    RăspundețiȘtergere