Odine With Love

Odine With Love

joi, 12 noiembrie 2015

~ O femeie nu așteaptă un prinț, ci un om ~

Nu-ți mai pierde timpul cu mine,
Eu nu sunt un corp de care ai nevoie câteodată,
Nu sunt o gură ca oricare alta pe care să o săruți.
Nu am nevoie să mă tratezi ca pe toate femeile pe care le agăți
Și nici să-mi mai spui că ele nu înseamnă nimic pe lângă mine.
Eu am nevoie de tine,
De brațele tale calde unde să adorm,
Am nevoie de omul care să-mi dea sfaturi atunci când nu știu ce să fac,
Nu cer altceva și în nici un caz ce nu ai putea da.
Dar atunci când ești cu mine vreau să fii trup și suflet,
Nu numai trup și nici suflet rătăcit aiurea.
Nu-mi da promisiuni false, pentru că mă lasă rece,
Nu-mi pasă cât câștigi și nici unde locuiești.
Dragostea nu are preț, așa că nu te întreba ce ai de câștigat,
Ceea ce vei primi este dragoste douăzeci și patru de ore pe zi, șapte zile pe săptămână,
Dragoste sută la sută,
Dragoste în întregime, infinită,
Fără dată de expirare și fără garanție. 
Nu vrei să te implici? ok
Dar vreau să clarific niște lucruri,
În clipa în care vei părăsi locul, nu mai ai cale de întoarcere.
Știu, nu îți place sinceritatea asta dură,
Dar mă simt obligată să îți spun asta,
Nu mai merg justificările prostești,
M-am obișnuit ca în absența ta să fiu mult mai sigură pe mine.
Se numește maturitate și vei învăța și tu asta, stai liniștit.
Nu ai motive să te simți nici atacat și nici pus la colț,
Pentru că nu îți pune nimeni pistolul la tâmplă,
Dar nici nu vreau să aștept în gară un tren care rătăcește stațiile.
Îmi place să fiu o femeie liberă și fericită,
Iar fericirea este o alegere, nu o închisoare.
Fericirea nu este de a avea nevoie de cineva,
Ci de o împărți alături de cineva.
O femeie nu are nevoie să trăiască în confuzie,
O femeie vrea să-și construiască valorile împreună,
Să respire același aer, să împartă emoții, problemele, traume, vise,
Vrea să trăiască iubirea mai mult decât i s-a spus că se poate,
Pentru că poate să o facă, dacă este motivată.
O femeie vrea un bărbat așa cum este cu defecte cu tot,
Dar vrea ca el să își asume iubirea,
Nu mai așteaptă prințul ăla pe cal alb,
Dar așteaptă cu nerăbdare începutul unui roman de dragoste cu un om,
Căci povestea ei de dragoste nu este cu un prinț, ci un om. ~

 ~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu