Odine With Love

Odine With Love

joi, 5 noiembrie 2015

~ Sper să nu existe măcar o secundă, în care să devii personajul secundar din poveste ~

~ Nu poți zâmbi așa, este interzis!
Nu poți să te uiți la mine și să crezi că în poezia mea ești un erou,
Când în realitate ești un eșec total. 
Nu poți veni să îmi schimbi cursul lucrurilor,
Pentru ca la sfârșitul zilei, să-ți reiei vechile obiceiuri.
Nu poți să mă îmbrățișezi și să spui că va fi bine,
Când pe mine mă sperie ce va urma să faci mâine.
Nu poți intra pe ușa din față în viața mea
Și când pleci, să sari pe fereastră.
Nu-mi poți invada viața pentru ca mai apoi,
Să mă lași să obosesc de atâta așteptare.
Nu-mi poți șopti la urechi cuvinte de dragoste
Și apoi să te sperii chiar tu, de ceea ce mi-ai zis.
Nu poți adormi așa pe coapsele mele, este interzis! 
S-ar amesteca cu trecutul și mi-aș da seama ce decizii stupide am luat,
Că lucrurile puteau fi diferite dacă aș fi acționat altfel.
Știi că nu ne mai putem întoarce înapoi în trecut,
Pentru că butonul de înapoi nu a existat niciodată.
E surprinzător cum lucrurile se întorc în mod constant,
Că atunci când am crezut că totul se încheie,
Apari spășit spunându-mi că știam de la început totul.
Este interzis să te tot învârtești gol de prejudecăți în mintea mea!
Îți interzic să-ți mai dai jos toate măștile pe care le pui în fața altora,
Să îmi arăți mie partea ta vulnerabilă.
Îți interzic să-mi mai zici ”te iubesc”,
Să oftezi când îți spun că nu vreau să mai aud nimic.
Vreau doar să trezesc sentimentele alea adormite în tine,
Să-ți fiu respirație în nopțile în care te îneci în melancolie,
Să fie altfel nu ca în trecut, pentru că ăla doare.
Îmi doresc să te lepezi de pielea trecutului și de omul nepăsător,
Fără a îți schimba pasiunea de a trăi viața cu intensitate,
Dar sper... să nu existe vreodată, măcar o secundă,
Să nu devii personajul secundar din povestea vieții mele! ~
~ Odine ~

Un comentariu: