Odine With Love

Odine With Love

luni, 20 iunie 2016

~ Dacă aș fi bărbat ~

~ Dacă aș fi bărbat ți-aș spune cât ești de frumoasă
Și nu pentru frumusețea exterioară pe care o afișează femeile de succes ce sunt atât de zâmbitoare în reviste...
Nu pentru părul tău moale și strălucitor spălat de un șampon din reclamă și aranjat atât de frumos...
Ești frumoasă nu pentru hainele la modă pe care le porți și tocurile înalte pe care te chinui să stai de dimineață până seara pentru a părea perfectă...
Tu nu ai nevoie de nimic din toate astea, deoarece ești frumoasă pur și simplu,
Pentru că lucrurile cele mai frumoase din lume sunt lucrurile simple.
Ești frumoasă și atunci când te trezești dimineața cu fața mototolită încă de somn,
Purtând neglijent cămașa și cu părul încâlcit,
Ci pentru felul tău leneș de a merge, cel care mă duce în universul tău, fără prea mult tam tam,
Sau atunci când distrasă mi-ai oferi o ceașcă de cafea, uneori prea dulce pentru gustul meu,
Dar pe care aș accepta-o cu un zâmbet amuzat.
Ești frumoasă atunci când râzi împreună cu mine la glumele mele oribile,
Deoarece compania ta, îmi dă un sentiment de bucurie împărtășită...
Ești frumoasă când îmi spui în șoaptă că mă iubești,
Când vorbim despre viitor, cel care deși e atât de departe, cu tine totul pare palpabil.
Ești frumoasă și nu pentru că mi-ai văzut greșelile, dar totuși ai rămas îndrăgostită,
Dar și pentru că ești perfectă chiar și plictisitoare sau când mă cicălești,
Dar și când ești atât deplină de viață și când vrei să atingi un vis.
Îmi plac micile tale defecte care mi se par ideale,
Însă și crizele tale de gelozie, sau supărările fără un motiv întemeiat,
Căci ele fac parte din tine, din cine ești astăzi și cea care vei fi mâine,
Pentru că mâine, vreau să fiu și eu acolo să le văd.
Nu mă interesează ce va spune restul lumii și nici nu vreau să știu,
Eu știu că pentru mine ești frumoasă,
Cu fiecare detaliu, fiecare textură a pielii tale, fiecare rid sau defect
Și dacă aș fi bărbat, nu aș fi ca majoritatea bărbaților care sunt în ziua de azi,
Ci ți-aș spune asta în fiecare zi, ca nu cumva să uiți cine ești,
Femeia pe care o iubesc și care mă iubește. ~
~ Odine ~




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu