Odine With Love

Odine With Love

luni, 6 iunie 2016

~ Nu vreau timpul tău, ci dragostea ta ~

~ Nu știm dacă mâine este valabil pentru noi.
Nimeni nu știe ce viitor are, sau ce va urma.
Nu există ceva sigur, decât eventual speculații,
Dar nici o certitudine.
Iar dacă asta ar fi ultima noastră noapte împreună,
Tot te voi iubi cu tot ceea ce sunt,
Iar dacă mâine am să fiu trecutul tău,
Asta să fie ultima amintire a noastră,
Pentru că în măsura în care eu pot, voi fi îndrăgostită de tine.
Încerc să te fac să înțelegi cât de mult însemni pentru mine azi,
Cât de important ai fost și ești și că așa vei rămâne așa.
Aș putea schimba multe, aș putea să mă prefac că nu văd nimic,
Că toate sunt perfecte așa cum sunt, dar nu pot că nu asta sunt eu
Și nici tu nu mă cunoști așa.
Aș putea face toate schimburile comerciale de dragoste,
Să transform iubirea în prietenie,
Să vorbim verzi și uscate, să ne consolăm cu fraza ”așa a fost să fie”,
Iar dacă o să ne oprim să ne gândim la ce s-a întâmplat,
De ce ne-am despărțit, vom realiza că poate nu am petrecut prea mult timp împreună.
Dar, dacă astăzi ai putea să-mi oferi doar timpul tău,
Dragul meu, cu timpul nu aș avea ce să fac,
Căci am nevoie de dragostea ta, nu de timpul tău.
Pentru dragoste, ai nevoie de timp,
Nu de vizite care trebuiesc făcute din obligație,
De cuvinte aranjate frumos pentru a suci o minte,
Sau de îmbrățișări care să înfierbânte un trup făcut din carne.
Vreau iubirea ta, o vreau înapoi ca și cum n-am vrut nimic în viața mea,
Vreau iubirea care îmi hrănea visele ,
Vreau să te simți prin venele mele,
Vreau mai mult decât atingerea ta caldă.
Tot ce am acum este timpul, timp care nu mă ajută la ceva,
Nu mă încălzește cu nimic și nu îmi alină sufletul,
Așa că nu vreau timpul tău, ci dragostea ta,
Căci de ea am nevoie, nu de timpul tău,
Iar dacă asta nu îmi poți da, nu pot să fiu aici,
Pentru că nu ai fi nici tu aici și nu am fi noi. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu