Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 25 iunie 2016

~ Scrisoare către proprietarul cuvintelor mele ~

~ Într-o zi mi-ai zis că nu ți-am dat nici un semn, nici un sms, nimic
Și m-am simțit vinovată, deși aveam motive să nu o fac.
Din clipa aia, în anumite momente când am vrut să îți scriu, ți-am scris.
Nu ție, ci mie. Aveam nevoie să pun toate textele astea de dragoste undeva
Și am ales să îmi fie ca o cutie cu scrisori pentru inima mea,
Unde aveam să-mi transform amărăciunea în poezie
Și dorul în loc de descărcare sufletească.
Așa că dragul meu, voi încerca să fac din scrisoarea asta o declarație de mărturisire,
Ceea ce am vrut să fac de o perioadă de timp.
Știu că ești un cititor bun al inimii mele
Și nu va fi dificil să interpretezi aceste cuvinte.
La urma urmei, toate sunt îndreptate exclusiv către tine,
Căci ele sunt TU.
Nu știu cum aș putea începe,
Că ești cel mai perfect imperfect din lume, sau că te potrivești perfect cu defectele mele.
Mulțumită ție, am învățat în timp ce înseamnă răbdarea,
Ești baza din viața mea, cel care are puterea să mă ridice, sau să mă doboare cel mai ușor.
Încă mai trăiesc în colțurile întunecate ale inimii mele,
Dar prin tine am găsit o ușă de lumină,
Prin care ea să primească lumina și să iasă spre lumină
Și poate de asta te-am iertat de atâtea ori.
Suntem conectați într-un mod diferit, legați de inimă
Și de toate cele cinci simțuri indispensabile,
Dar pentru iubire este nevoie și de cel de-al șaselea simț
Așa cum eu te simt doar închizând ochii și îți simt prezența,
Al șaselea simț care să te facă să știi sensul fiecărei atingeri fără a o primi.
Să simți prezența mea, fără să te văd, fără să te ating, fără să mă auzi,
Să-ți simți inima bătând în același ritm cu bătăile inimii mele. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu