Odine With Love

Odine With Love

duminică, 12 iunie 2016

~ Tu ești flacăra păcatului ~

~ Tu ești melodia fatală,
Instinctul meu animalic,
Ești cuvântul interzis,
Nevinovăția mea pierdută,
Otrava mea de moarte,
Poezia mea irațională,
Ești fiara neînfricată,
A sufletului meu adormit.
Știi cum să te ridici la rugăciunea mea,
Știi să mă provoci la cădere liberă,
Să simt acel sentiment de levitație,
Mărturisind cel mai dulce păcat care-ți poartă numele.
Ești indispensabil pentru buzele mele care se joacă cu ale tale,
Indispensabilă atingerea ta pentru ca inima mea,
Vocea ta pentru a avea aripi să zbor,
Prezența ta să mă simt în viață.
Ești misterul indescifrabil
Pasiunea mea incontrolabilă
Ești vraja sacră
Incertitudinea sorții mele
Frumusețea ireproșabilă în lumea mea de unică folosință,
Tu ești flacăra păcatului
Pentru inima mea îndrăgostită. ~
 ~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu