Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 21 ianuarie 2015

~ Îngerul meu păzitor ~

~ Îngerul meu păzitor
Nu mă protejează cu aripile,
Ci cu ochii,
Dar îmbrățișarea lui îmi dă protecție.
Îngerul meu păzitor

Cu ochi de serafim
Îmi dă focul în suflet,
Iar aripile de heruvim
Îmi dă cunoașterea iubirii.

Îngerul meu păzitor
Îmi ține corpul rănit
Și nu mă lasă să cad
Mă reconstruiește ca un desen,
Șters de apa de lacrimi.

Îngerul meu păzitor
Îmi intră în corp ca o pasăre
Și cu sunetul vocii sale
E deajuns să mă smulgă
Și să mă salveze din ruinele amintirilor.

Îngerul meu păzitor
Are miros de ploaie de vară,
Atingerea unei adieri de primăvară,
Aripi care par ca flori, din flori ce par aripi.

Nu am știut cine-mi este îngerul păzitor,
Până în ziua în care m-am întâlnit cu el
Și i-am simțit ochii arzându-mi sufletul...
Iar de atunci m-am întrebat continuu,
Cum de am trăit atâta timp fără tine? ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu