Odine With Love

Odine With Love

joi, 15 ianuarie 2015

~ Un singur răspuns ~

Ce ar fi Soarele fără căldura lui?
Ce ar fi stelele fără strălucirea lor?
Ce-ar fi marea fără apele cu care se întâlnește?
Ce ar fi fost Romeo fără Julieta?
Ce ar fi Luceafărul fără Eminescu?
Ce aș fi fost eu fără tine?
Un poem neinspirat și nescris...
Un ritm cardiac uniform, fără mișcare.

Întreabă-mă orice, dacă vrei să-ți dovedesc dragostea mea.
Dacă îmi vei cere să fur cer stelele ... un ocean ...
Să am puterea vântului și să îți tai pielea feței într-o dimineață de iarnă. ..
Să acopăr norii atunci când plouă peste tine ...
Să devin caldura soarelui ...
E deajuns să-mi spui un singur cuvânt
Și voi călca pe floarea care nu există ...
Voi sterge lacrima care nu strigă dar se află în inimă...
Întreabă-mă orice crezi că este imposibil pentru un muritor să știe...
Și îți voi da un singur răspuns... te iubesc...
Că nimic n-aș fi, dacă tu nu m-ai crea fiind. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu