Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 8 iunie 2013

~ Atinge-mă ~

~ Atinge-mi sufletul cu tine,
Doar atunci dorul se va risipi,
Pământul se va roti cu mine,
Iar universul cu noi se va contopi.

Iar fluturii din mine se vor naşte,
Vor înflori ca florile în primăvară,
Prin vene drumul vor cunoaşte,
Să vină către tine, în afară.

Să te înconjoare cu iubire,
Să-ţi gâdile trupul şi a ta piele,
Să te ridice în univers spre izbăvire,
Să-ţi coloreze viaţa, cu acuarele.

Atinge-mi gândurile ce mă ţin în viaţă,
Şoptindu-mi tandru la ureche,
Cu vocea ta ce mă răsfaţă,
Simţindu-te a mea pereche.

Când fiinţa-mi se va simţi atinsă,
De tot ce-nseamnă a ta prezenţă,
Lumina din mine se va fi aprinsă,
Emanând ca un licurici fluorescenţă.

Şi luminându-ne îmbrăţişaţi în ceruri,
O să fim acolo doi luceferi,
Devenind ai îndrăgostiţilor reperuri,
Le vom presăra drumul cu nuferi.

Atinge-mă iubire doar cu tine,
Şi pe veci îţi voi jura credinţă,
Voi fi doar zâna ta, Odine,
Şi alături îţi voi fi la suferinţă. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu