Odine With Love

Odine With Love

vineri, 7 iunie 2013

~ Am fost odată fluture ~

~ Fluturii se nasc în zori,
Printre razele de soare,
Şi se bucură de flori,
Şi de lumea călătoare.

Deşi viaţa lor e scurtă,
Şi cu zboruri în eter,
Se înalţă şi se avântă,
Spre iubire şi spre cer.

Aşa am fost şi eu odată,
Un mic fluture în zbor,
Şi am crezut că zarea toată,
Îmi va face zborul mai uşor.

Şi am zburat cu îndarjire,
Spre o mare de iubire,
Am crezut în fericire,
Mai presus de nemurire.

Am fost prinsă într-o plasă,
Ţesută cu vorbe de dragoste,
Am crezut că-mi va fi casă,
Cu un prinţ rupt din poveste.

Însă prinţul nu a fost,
Decât un colecţionar,
Iar povestea-avea un rost,
Să prindă fluturi în insectar.

Acum sunt o omidă şi aştept ca vântul,
Aripile să le scuture,
Să-mi aducă aminte sufletul,
Că am fost odată un fluture. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu