Odine With Love

Odine With Love

joi, 13 iunie 2013

~ Sunt un cântec ~

~ Eu m-am născut din cartea de iubire,
Smulgându-mă din pagini albe,
Şi am plecat în zbor spre înălţare,
Iar la gât port litere în salbe.


Cu ele să compun nuanţe,
De sunete alcătuite,
În melodii pline de speranţe,
Pentru urechi îndrăgostite.

Eu sunt o muzică de dragoste,
Cu versuri din nemuritoarele poveşti,
Unde iubirea-i mai presus şi este,
Decât păcatele lumeşti.

Şi am plecat desculţă-n a ta cale,
Să-ţi cânt iubirea ce o port,
Cu trupu-mi tatuat de note muzicale,
Am să îndur atât cât o să suport.

Îmi cântă trupul după tine,
În sunete înlănţuite,
Pe portativul cu destine,
Muzici, doar de tine cunoscute.

Căci sunt desprinsă dintr-o carte,
Şi lângă păsări îmi e locul,
Şi până dincolo de moarte,

Îmi voi purta pe buze cântul. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu