Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 30 noiembrie 2013

~ Dă-mi mie ale tale păcate ~

~ Dă-mi mie ale tale păcate,
Să le sting aici pe pământ,
Şi-o să le duc până la moarte,
Ca pe canonul cel drag şi sfânt.


Dă-mi mie ale tale păcate,
Căci eu am putere ca să le car,
Le-oi duce pe toate cu forţă în spate,
Şi ştiu că nu va fi în zadar.

Dă-mi mie să îţi duc minciuna,
Pe care-ai rostit-o în mii de urechi,
Dă-mi mie toată ranchiuna,
De la iubirile tale mai vechi.

Dă-mi mie păcatele ce le-ai comis,
Rupând căsătorii jurate-n altar,
Aruncă în mine cu tot ce-ai promis,
Şi-ai încălcat lăsând în spate amar.

Dă-mi să sting lacrimile de tine lăsate,
În ochii femeilor ce le-ai iubit,
Dă-mi să lipesc inimile lor brăzdate,
De suferinţele, ce le-au zdrobit.

Dă-mi mie ale tale păcate,
Să rămâi cum la naştere erai,
Pe toate dă-mi-le mie, pe toate,
Ca tu să păşeşti curat către Rai.

Iar eu voi vedea ce voi face,
Voi duce păcate spre mântuire,
Asta mi-e soarta şi n-o pot desface
Dar ştiu că o trag din prea multă iubire. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu